PL | EN | RU

KULISY WIOSENNEJ KAMPANII WIBO 2017

2017-02-07 12:00

WERONIKA KSIĄŻKIEWICZ DALEJ TWARZĄ WIBO

Już w marcu rusza nowa kampania WIBO promującą najnowszą kolekcję. Twarzą marki nadal pozostanie aktorka o nietuzinkowej urodzie i wdzięku - Weronika Książkiewicz.

Wizerunek WIBO w poprzednich sezonach związany był już ze znanymi twarzami min. z laureatką pierwszej edycji TOP MODEL Pauliną Papierską czy Pauliną Krupińską. Zeszłoroczna kampania firmowana twarzą Weroniki Książkiewicz okazała się dużym sukcesem. Zdecydowaliśmy się również w obecnym roku kontynuować współpracę z aktorką o tej wyjątkowej urodzie. Początek kampanii został zaplanowany na marzec, a my już dzisiaj uchylamy rąbka tajemnicy i podglądamy kulisy sesji wizerunkowej na zdjęciach backstage oraz filmie.

To kuszący zwiastun pełnej kobiecości i zmysłowości kampanii, której owoce będziemy mogli zobaczyć już niebawem…

TELEWIZYJNA KAMPANIA WIBO

2018-03-06 12:00

MARINA NOWĄ TWARZĄ WIBO

2018-02-13 12:00

WIBO LAUREATEM NAGRODY NAJLEPSZY PRODUKT 2018

2018-02-11 12:00

18 stycznia br. na uroczystej gali w Hotelu Polonia Palace w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w ogólnopolskim badaniu konsumenckim NAJLEPSZY PRODUKT 2018 – Wybór Konsumentów®.

Celem badania było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych produktów FMCG wprowadzonych na rynek od 1 września 2016 do 1 września 2017 roku.

Badanie przeprowadził instytut GfK Polonia.

O tytuł Najlepszego Produktu „ubiegało się” 253 artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych. Ankietowani przez GfK Polonia konsumenci wybrali produkty w ramach 49 kategorii. Nagrodę otrzymał puder RICE POWDER oraz maskara VOLUME DRAMA, odznaczone srebrnym medalem oraz pomada EYEBROW POMADE odznaczona brązowym medalem.

Znak Najlepszy Produkt 2018 – Wybór Konsumentów® jest już powszechnie znany . Od lat znak  wyróżnia na półkach sklepów i drogerii najbardziej udane premiery rynkowe .

Uroczystość, która zgromadziła prezesów, członków zarządu, dyrektorów marketingu, dyrektorów sprzedaży oraz brand managerów reprezentujących firmy branży FMCG, poprowadził prezenter Tomasz Kamel.