PL | EN | RU

SANDRA KUBICKA W JESIENNYM MAKIJAŻU WIBO

CELEBRITIES who fell in love with Wibo cosmetics
Marina
FROM

Marina

FROM

Nasza ambasadorka MARINA ŁUCZENKO-SZCZĘSNA zachwyciła się na swoim Instagramie lakierami hybrydowymi WIBO.
Sprawdziłam, działa! Mój ulubiony kolor to "SWEET MARZIEPAN"- mówi.
My również polecamy naszą najnowszą kolekcje hybryd!

Kamila Szczawińska
FROM

Kamila Szczawińska

FROM

Kamila Szczawińska jedna z topowych polskich modelek również używa naszych kosmetyków.
Podczas pobytu w CANNES szczególnie upodobała sobie maskarę VOLUME DRAMA.
Sami zobaczcie…..

Joanna Krupa
FROM

Joanna Krupa

FROM

JOANNA KRUPA odkryła JUICY COLOR!
Pomadka, z którą nie rozstaje się nawet na moment, sami zobaczcie…

Facebook
Instagram

Anna Wendzikowska
FROM

Anna Wendzikowska

FROM

Kolejna gwiazda odkrywa WIBO, tym razem Anna Wendzikowska zachwyca się pomadką LIPS TO KISS na swoich profilach facebook i instagram.
Sami zobaczcie:

Facebook
Instagram

Doda
FROM

Doda

FROM

JUICY COLOR – nowe odkrycie DODY!
Gwiazda powiedziała na swoich profilach - ,, Jedyne co jest w stanie odwieźć mnie od błyszczyka to szminka JUICY COLOR od WIBO „ Sami zobaczcie…

Facebook
Instagram

Natalia Siwiec
FROM

Natalia Siwiec

FROM

NATALIA SIWIEC zachwyciła się hitem tego lata, pomadką MILLION DOLLARS nr 1! Oto co napisała na swoich profilach na Facebooku i Instagramie:
Wiecie, że uwielbiam matowe pomadki ❣ Znalazłam piękne, niedrogie, świetne i co najfajniejsze polskie ❤️ Oszalałam na punkcie koloru nr 1, którym jestem pomalowana na zdjęciu

TELEWIZYJNA KAMPANIA WIBO

2018-03-06 12:00

MARINA NOWĄ TWARZĄ WIBO

2018-02-13 12:00

WIBO LAUREATEM NAGRODY NAJLEPSZY PRODUKT 2018

2018-02-11 12:00

18 stycznia br. na uroczystej gali w Hotelu Polonia Palace w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w ogólnopolskim badaniu konsumenckim NAJLEPSZY PRODUKT 2018 – Wybór Konsumentów®.

Celem badania było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych produktów FMCG wprowadzonych na rynek od 1 września 2016 do 1 września 2017 roku.

Badanie przeprowadził instytut GfK Polonia.

O tytuł Najlepszego Produktu „ubiegało się” 253 artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych. Ankietowani przez GfK Polonia konsumenci wybrali produkty w ramach 49 kategorii. Nagrodę otrzymał puder RICE POWDER oraz maskara VOLUME DRAMA, odznaczone srebrnym medalem oraz pomada EYEBROW POMADE odznaczona brązowym medalem.

Znak Najlepszy Produkt 2018 – Wybór Konsumentów® jest już powszechnie znany . Od lat znak  wyróżnia na półkach sklepów i drogerii najbardziej udane premiery rynkowe .

Uroczystość, która zgromadziła prezesów, członków zarządu, dyrektorów marketingu, dyrektorów sprzedaży oraz brand managerów reprezentujących firmy branży FMCG, poprowadził prezenter Tomasz Kamel.