PL | EN | RU | ES

WIBO partnerem makijażowym pokazu DAWIDA WOLIŃSKIEGO

2019-12-11 12:00

6 grudnia 2019 roku w  Studio ATM w Warszawie odbył się najnowszy pokaz kolekcji DAWIDA WOLIŃSKIEGO. Partnerem makijażowym pokazu było WIBO. 

Wybiegowe makijaże wykonane przez naszych wizażystówo idealnie oddały ducha kolekcji. Były połączeniem dwóch najmodniejszych obecnie trendów. Pierwszym z nich był trend dewy skin  imitujący efekt rozświetlonej, zdrowej skóry, która promienieje energią, drugi był współczesną interpretacją stylu lat 90., która pojawiła się w postaci wyrazistego cienia na powiekach imitującego kreskę.

Jak sam projektant przyznaje ten wyjątkowo trendowy makijaż perfekcyjnie wpisał się w klimat kolekcji „Ta kolekcja narodziła się z tęsknoty za ikonami lat 90., jak Cindy Crawford czy Naomi Campbell. Pamiętam ich piękne figury z mocno podkreśloną talią i wyeksponowanym dekoltem. W mediach mówiło się wówczas, że ideał kobiecej sylwetki zamyka się w wymiarach 90-60-90. Właśnie do tego ideału dążę w tej kolekcji” – mówi Dawid Woliński. Każda z zaprezentowanych na pokazie sylwetek opiera się na mocno zaznaczonej talii, szerokich ramionach i zmysłowym dekolcie. „W dzisiejszych czasach jest tęsknota za modą z czasów, gdy kobiecość była atutem. Dlatego wziąłem to, co było kwintesencją lat 90., i połączyłem to ze współczesną modą. Całość przefiltrowałem przez swoją wrażliwość i dołożyłem charakterystyczne dla mojego krawiectwa kroje, wykonanie i detale” – dodaje Dawid Woliński.

Współpraca WIBO z jednym z największych polskich projektantów DAWIDEM WOLIŃSKIM była dla nas prawdziwą przyjemnością.

JESIENNY EVENT WIBO

2019-10-01 12:00

WIBO BLOGGER'S DAY

2019-04-10 06:00

29 marca br. w PATIO hotelu H15 przy ul. Poznańskiej w Warszawie odbyło się spotkanie z okazji premiery najnowszych kolekcji WIBO, WIBOMOOD oraz MYCHOICE. W evencie oprócz topowych blogerów beauty wzięły udział również media oraz goście specjalni: ambasadorka MARINA SZCZĘSNA ŁUCZENKO, KAROLINA PISAREK, JOANNA OPOZDA oraz HONORATA SKARBEK.

Meeting miał charakter lunchu prasowego, które poprowadziła dziennikarka Agnieszka Jastrzębska. Po powitaniu gości nastąpiło krótkie przedstawienie marki, planów oraz strategii. W dalszej części spotkania głos oddano ZMALOWANEJ – Marcie Parciak oraz VIVIE A VIVIE – Karolinie Wójcik, które wraz z WIBO pracowały nad projektem swoich autorskich paletek MY CHOICE. Opowiedziały one o współpracy z WIBO, o tym jak do niej doszło i co je skłoniło do podjęcia tego wyzwania. Przedstawiły cechy łączące je z marką, opowiedziały również o swoich paletkach, a możliwości i zalety tego wyjątkowego produktu pokazały prezentując makijaż na modelkach.

Scenografia i temat piątkowego spotkania nawiązywały również do premiery kolekcji WIBOMOOD. Oprócz MARINY ŁUCZENKO – SZCZĘSNEJ zaszczyciły nas swoją obecnością gwiazdy biorące udział w promocji kolekcji modelka KAROLINA PISAREK, aktorka JOANNA OPOZDA oraz piosenkarka HONORATA SKARBEK. Podczas spotkania gwiazdy udzielały wywiadów stacjom telewizyjnym, natomiast sam OLIVIER JANIAK poprowadził swój program CO ZA TYDZIEŃ TVN prosto z naszego eventu. Zaproszeni goście z chęcią oglądali kolekcję, pytali o markę, plany i inspiracje.

Zapraszamy na relację ze spotkania 28 kwietnia br. w TVN w programie CO ZA TYDZIEŃ, w niedzielę o godz. 11.00

WIBO LAUREATEM 3 NAGRÓD NAJLEPSZY KOSMETYK 2019

2019-01-25 12:00

17 stycznia br w Warszawie w hotelu Polonia Palace odbyła się uroczysta gala, w trakcie której wręczono nagrody „Najlepszy Produkt 2019 - Wybór Konsumentów" według badania organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze. Nagrodzono 3 produkty WIBO, kredka FEATHER BROW WIBO otrzymała złoty medal, serum do twarzy PRIMER UNICORN TEARS brązowy, maskara LASHMANIA LOVELY została nagrodzona również brązem.

 

Badaniem „Najlepszy Produkt 2019 - Wybór Konsumentów” objęte były wyłącznie nowe lub istotnie zmienione produkty.Celem badania było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych produktów FMCG wprowadzonych na rynek w okresie od 1 września 2017 r. do 30 września 2018 r. Badanie zostało zrealizowane przez GfK. Objęto nim 63 kategorie produktów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych. Łącznie w badaniu uwzględnionych zostało  327 produktów. W każdej kategorii respondenci wybierali trzy produkty, które ich zdaniem zasługują na miano najlepszych. Nagrody zdobyły 3 produkty WIBO: kredka FEATHER BROW WIBO otrzymała złoty medal, serum do twarzy PRIMER UNICORN TEARS brązowy, a maskara LASHMANIA LOVELY została nagrodzona również brązem.